dagboek

12 juli 2010 - Washington, District of Columbia, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

hier nog n berichtje uit amerika, het is nu de laatste avond in Washington en ik heb nog geen enkele dag gemaakt als dagboek, maar als je alles toch nog wil volgen, kijk je naar de links dat staat in de balk rechts en daar staat mn ouders under reislog ofwel www.kobe.reislogger.nl en daar staat een heel uitgebreid verslag op

ps:als je de achtbaan waar ik van zeg dat ze 1000 pk heeft, van o naar 180 km/h in 4sec. gaat en waar ik heb ingezeten al eens wil zien ( wel niet met mij er in) dan moet je eens kijken op de site http://www.youtube.com/watch?v=Aan5PoQt6Co en daar zie je een redelijk mooi filmpke

Willem (10:15 pm dus 4:15 's morgens bij jullie)

1. M.R. + A:
    13 juli 2010
    Willem ik lees dat jij heel veel durft.Had je geen kriebelingen in je buik,ik voel ze al. Blij dat jullie zo een mooie reis maakt met zo veel afwisselingen. Voor elk wat wils en moe volgt alles van dag tot dag.Groetjes aan iedereen en nog een dikke knuffel
  2. Nonkel Gino en tante Anne:
    13 juli 2010
    Ben je niet wit achter je oren van op die gevaarlijke rollerc. Wij zouden al lang moet gubbelen. Al veel donuts gegeten of is er alleen gezond voedsel. Ben je al op weg naar papa zijn groot idool (Elvis)?

groetjes tante Anne
  3. Moe:
    14 juli 2010
    ik had wel veel kriebelingen in mn buik hoor.
    we zijn nog niet op weg naar Elvis.
  4. pascal en maud:
    15 juli 2010
    amai Willem, te gek die achtbaan, hebben er ne keer naar gekeken op you tube, ik kreeg kippevel maar Thomas vond het bere sjiek (uiteraard, de jeugd hé)
    groetjes van ons drietjes
  5. Tante Annie:
    17 juli 2010
    ik vind vooral de vele andere foto's op jouw blog tof, zet er nog maar vele bij!