op naar Nashville

18 juli 2010 - Pigeon Forge, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag vertrekken we naar Nashville, de muziekstad en de stad naast Hendersonville(de stad van Johnny Cash). Gisterenavond zijn we gaan eten (na 20 min. hadden we 3 gangen op) en nadat we hadden gegeten begon er nog een show van ong. 2 uur. Het was iets van een aantal beren die samenkwamen en ze wouden een feest en de mensen moesten voor de muziek zorgen, eerst deden ze hollywood muziek, maar dat vonden ze niet goed, daarna 50' muziek, maar dat was ook niet goed, toen probeerden ze 60' muziek en dat was weer niet goed, en ten slotte probeerden ze country muziek en dat was dan wel heel goed. Tussendoor kwamen heel de tijd een musicalmaker en zijn hulpje op en dat hulpje had wel een heel ambetant stemmetje, hij wou ook een ster zijn, maar hij kon niet zingen. Terwijl andere aan het zingen waren, kwam hij heel de tijd dom doen. Op het einde van de voorstelling zeiden de beren dat ze het hulpje een kans moesten geven en hij deed zijn bril af en begon heel mooi te zingen. Dat heb ik toch verstaan van wat ze zeiden.

Willem

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. M.R. + A:
    19 juli 2010
    Willem je gaat een reeks verhalen kunnen schrijven :DE BEER EN...Anton zal daarin Junior Park Ranger zijn en Kobe zorgt voor country muziek.Mama en Papa zorgen voor de rest en moe komt kijken.Is dat geen goed idee?
    Geniet nog van de reis. Een dikke knuffel van moe.